Post LIn 26 november 20

Redenen om niet te beginnen met digitalisering: #3 hebben wij niet nodig, wij leveren kwaliteit

Logica uit het verleden.

Dodelijk in het heden.

 

Ook al maak je het beste product.

Je levert de beste service.

En misschien wel voor de laagste prijs.

 

Als je producten digitaal niet vindbaar zijn.

Als niemand ze digitaal kan kopen.

Als jij je service alleen aan de voordeur levert.

 

Dan ben je NIET relevant.

 

Dan ben je als de beste voetballer ter wereld die alleen in zijn achtertuin durft te ballen.

De aandacht van de wereld zal uitgaan naar de mindere spelers die wel zichtbaar en benaderbaar zijn.

 

Lever je een ambachtelijk product?

Dan geldt hetzelfde.

 

Kijk maar eens naar dit WEBINAR met Toelevering Online. Over hoe zij ontwikkelde van kozijnenfabriek tot digitale speler met exponentiele groei.

 

Benieuwd waar jouw kansen liggen?

Je ontdekt ze met ons Canvas Digitale Strategie.

0 Shares

Ruurd Portman

Digitaal strateeg | eigenaar - we maken bouw en industrie beter, sneller en fijner - strategie en realisatie - Digitale Transformatie - Smart Industry

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar top
0 Shares
Share
Tweet